26 Δεκεμβρίου 2013

Ένα αντίο λίγο πριν την αρχή του τέλους

Ξέρεις..το μισώ αυτό το συναίσθημα. Μισώ να ξέρω πως κάνω λάθος και να μην με νοιάζει. Μισώ να περνάω έξω από το σπίτι σου μήπως και σε αντικρίσω. Μισώ να περνώ έξω από την καφετέρια μας για να κλέψω λίγες στιγμές. Μισώ να σου στέλνω "χρόνια πολλά" γιατί δεν απαντάς. Μισώ το γεγονός πως είμαι θύμα μιας μεγάλης κοροϊδίας, γιατί ξέρω πως μέσα σου γελάς.

Γελάς που με βλέπεις να γελοιοποιούμαι μπροστά σου και να γίνομαι κομμάτια. Ξέρεις κάτι; Δεν μπορώ πλέον να μαζέψω τα κομμάτια μου. Δεν μπορώ να γίνω όπως πριν γιατί εσύ με διέλυσες. Προσπαθώ, ναι, προσπαθώ να κόψω αυτό το δεσμό που με ενώνει με σένα αλλά δεν μπορώ. Είναι τόσο ισχυρός που με δυσκολεύει να προχωρήσω. Πλέον ο δρόμος με οδηγεί σε σένα. Δεν το ελέγχω..καταλαβαίνεις; Δεν νομίζω πως καταλαβαίνεις. Έπαψες πια να με νιώθεις εδώ και καιρό. Δεν νομίζω πως νοιάζεσαι καν για μένα. Πόσο σκληρό Θεέ μου. Και τώρα, αυτή τη στιγμή έχω πέσει πάλι θύμα. Γράφω πάλι για σένα. Λες και θα αλλάξει κάτι. Και τι να αλλάξει; Έχω καταντήσει πια γραφική με αυτές τις αναρτήσεις. Ελπίζω μόνο σε εκείνη την ημέρα που σου είχα πει πως γράφω..Με είχες ειρωνευτεί..θυμάσαι; Μα τι λέω, πως να θυμάσαι; Άλλωστε ζήσαμε τίποτα; Τίποτα δεν ζήσαμε.

Όταν σε είχα γνωρίσει δεν σήμαινες τίποτα για μένα. Ξέρεις, περίμενα πως δεν θα αισθανθώ τίποτα για σένα. Το παραμικρό. Πόσο αστεία ακούγομαι αυτή τη στιγμή. Σε λίγο θα περάσει ένας χρόνος από τότε που σε γνώρισα, έχουν συμβεί τόσα πολλά, έχω ερωτευτεί μέσα σε αυτό το διάστημα αλλά κανέναν δεν έχω αγαπήσει όσο εσένα. Τελικά ήσουν πολλά περισσότερα από όσα πίστευα. Αγάπησα τις ατέλειές σου και την αφέλεια σου και δεν με πολυπείραζε που δεν είχαμε τις ίδιες απόψεις και τα ίδια γούστα. Πόσο κορόιδο είμαι τελικά ε; Μιλάω για σένα ενώ ξέρω πως είναι λάθος.

Ξέρεις έκανα μια υπόσχεση με τον εαυτό μου. Σε λίγες μέρες έρχεται καινούριος χρόνος και το 2013 που ήταν η χρονιά που σε γνώρισα θα φύγει πανηγυρικά. Υποσχέθηκα λοιπόν αυτός ο χρόνος να φύγει μαζί με σένα και με ό,τι προλάβαμε να ζήσουμε. Δεν θα σου ξαναμιλήσω, δεν θα σου ξαναστείλω μήνυμα για να μάθω τι κάνεις και ούτε θα ξαναγράψω για σένα. Δεν θα σε σκεφτώ και δεν θα περάσω κάτω από το σπίτι σου για να σε δω. Ακόμα, δεν θα σου ευχηθώ για τον καινούριο χρόνο. Θέλω να σ' αφήσω πίσω, μ' ακούς;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου