8 Ιανουαρίου 2013

Βασικά καλησπέρα σας #2

Τι κι αν ο τίτλος αυτής της ανάρτησης θυμίζει τον τίτλο παλιάς ταινίας όχι και τόσο του γούστου μου; Εγώ που λες είμαι καινούργια εδω και δε νομίζω να τα κάνω και όλα σωστά. Ούτε και θέλω βέβαια. Εχω το καλυτερο πλασμα του κόσμου να με συμπληρώνει και να κάνει σωστά οτι εγώ κανω λαθος και το αντίθετο. Αυτό θα πει αληθινή φιλία, πράγμα σπάνιο για τις μερες μας, δε συμφωνείς; Αλλα εγω ναι, τη βρηκα, τη βρηκα στο προσωπο αυτης της κοπέλας που για τους περισσοτερους σ'αυτον τον κοσμο ειναι μια ανάμεσα σε πολλούς μα για μένα, ειναι η μία και μοναδική. Κακώς που τα λεω βέβαια γιατι ήδη τα ξερει :-))x
Και θυμάμαι και αυτο που μου ελεγε η γιαγιά μου μικρή, ''δείξε μου το φίλο σου, να σου πω ποιος είσαι'' εε λοιπόν αν εγώ δείξω αυτή την κοπέλα ως φίλη μου, θα με πουν ίσως τον πιο ευλογημένο άνθρωπο στον κόσμο...
Και χαιρομαι που μοιραζομαστε μαζι αυτη την καινουργια μας αρχη αν και για τη Μαριαννα, οχι και τοσο πρωτογνωρη!
Για πρωτη φορα νομιζω οτι αυτα ειναι υπερ αρκετα..σιγουρα να περιμενετε κι αλλα, πολυ καλυτερα, σας το υποσχομαι ;-)x

 

2 σχόλια: